חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השקעות נדל"ן בניו יורק

כל מה שצריך לדעת!

ניו יורק, ניו יורק – לא צריך להכביר במילים כשמדברים על המדינה הזו, שבה ממוקמת העיר החזקה והאהובה בעולם. זו לא הפתעה שבירת התרבות של העולם היא גם יעד נדלני מבוקש ויוקרתי, כזה שמציע אפשרויות השקעה מפתות עם תשואה גבוהה.

 

אם אתם חושבים על השקעות נדלן בארהב, יש כמה דברים שחשוב מאוד לדעת לפני שמתחילים. המדריך הבא יבהיר לכם כל מה שחשוב להכיר על נדלן בניו יורק.

 

יתרונות להשקעה בניו יורק - למה לבצע השקעות נדלן בניו יורק?

יש כמה סיבות עיקריות למה תרצו להשקיע דווקא בניו יורק. בראש ובראשונה, מדובר על מדינה חזקה, יציבה, מבוססת ומבוקשת. כשמסתכלים על העיר ניו יורק עצמה מקבלים את אחת הערים השוקקות בעולם, ואין סיכוי שהדירה שלכם תשאר ריקה. אבל גם ערים אחרות ומרוחקות יותר במדינה נחשבות הרבה פעמים מבוקשות, עם תפוסה גבוהה.

 

מעבר לזה שאין סיכוי שהדירה שלכם תשאר ריקה, ניו יורק מציעה גם תשואה נאה מאוד. בעוד התשואה בישראל נשחקת לחלוטין, אחוזי התשואה בניו יורק יכולים לנוע בין 5-11% כתלות במיקום ובאופי הנכס. התשואה הגבוהה מגיעה גם עם עליות ערך יציבות. בעיר ניו-יורק עצמה עליית הערך הממוצעת היא של כ-4-5% מדי שנה, והיא צפויה להמשיך כך גם בשנים הבאות. כלומר, מדובר על השקעה יציבה ובטוחה, שלא "תתרסק" כך פתאום.

 

לבסוף, ישנן הרבה אופציות להשקעה. תוכלו לקנות בית קרקע בשכונה יציבה בפרברים, דירת סטודיו במרכז העיר וכן גם דירות להשכרה לטווח קצר, עבור תיירים. כל האופציות האלו נחשבות מניבות ומוצלחות, ויבטיחו לכם השקעה בטוחה.

 

השאר את הפרטים שלך וקבל מידע מפורט על הנכסים של משווקי הנדל"ן באתרנו

לא רק מנהטן - איפה כדאי להשקיע בניו יורק?

שאלת השאלות היא איפה להשקיע בניו יורק. מה יותר משתלם – דירת סטודיו במנהטן או בית יציב בפרברים? דירה בהארלם, או דווקא בית ביונקרס? אפשר לחלק את יעדי ההשקעה לכמה יעדים מובילים: 



  • העיר ניו יורק – העיר ניו יורק מורכבת מחמישה רבעים – מנהטן, ברוקלין, קווינס, סטטן איילנד וברונקס:
    • מנהטן – מנהטן הוא הרובע הפופולרי, המבוקש והיוקרתי ביותר, עם עליית ערך קבועה ותשואה נאה. אפשרויות הנדל"ן במנהטן מורכבות מנכסים להשקעה במחיר ממוצע של למעלה מ-2 מליון דולר. לכן, מרבית המשקיעים מחפשים אפשרויות נוחות יותר. 
    • ברוקלין – ברוקלין היא "הבאה בתור" אחרי מנהטן. הרובע הזה צפוף פחות, אך הפך מבוקש מאוד בשנים האחרונות, כאשר הפער בין ברוקלין ומנהטן הולך ומצטמצם. אנשים רבים שלא יכולים לעמוד במחירים של מנהטן עוברים להתגורר ברובע הדרומי. מחירי הנדלן אמנם נמוכים יותר, אך עדיין גבוהים.
    • קווינס – רובע קווינס הוא בעיקר רובע מגורים ולא תמצאו בו את החיים התוססים של מנהטן. הרובע כולל בעיקר בתים צמודי קרקע. היום אפשר למצוא בקויינס נכסים ב700-800 אלף דולר. 
    • ברונקס – ברונקס השוכנת צפונית למנהטן היא עוד שכונה שכדאי לקחת בחשבון. זוהי שכונה זולה יותר ולכן הרבה צעירים נוהרים אליה. ניתן למצוא נכסים בברונקס בכמה מאות אלפי דולרים.

  • יונקרס – יונקרס היא העיר הגדולה והמוכרת ביותר במחוז ווסטצ'סטר, הפרברים של העיר ניו יורק, ומאוכלסת בעיקר במשפחות. שווי הנכסים בעיר עולה בצורה מסחררת מדי שנה, ולכן זו הזדמנות טובה לרכישת נכס עם פוטנציאל צמיחה גבוה. גם ערים בסביבת יונקרס, כמו וויט פליינס וסקרסדייל, נחשבים ליעדים טובים להשקעה בקרבת העיר. 
  • רוצ'סטר – רוצ'סטר במערב מדינת ניו יורק היא עיר של אוניברסיטאות ומשפחות. זוהי עיר בורגנית, שמציעה נכסים צמודי קרקע עם מחיר חציוני של כ-160 אלף דולר. הביקוש ברוצ'סטר גבוה מאוד, וכן גם התשואה על שכירות היא מצוינת. זוהי עיר שבהחלט צריך לקחת בחשבון.
  • לונג איילנד – העיר לונג איילנד במערב קווינס היא עיר שזוכה לצמיחה מסחררת בשנים האחרונות. העיר נהנית מקהילת אמנות משגשגת, פארקים ואפשרויות נדל"ן נוחות, אם כי עדיין יקרות – עם חציון של כ-1.2 מליון דולר. 

תשואה ומיסוי על השקעות נדלן בניו יורק

כמו שאפשר להבין הכנסים בניו יורק מאוד שונים, וכך גם התשואה – התשואה על דירה במנהטן היא שונה מהתשואה על בית בלונג איילנד. ובכל זאת, ניתן לומר באופן כללי שהתשואה בניו יורק נעה בין 5-11%. דירה קטנה במנהטן יכולה לזכות לתשואה של כ6-8%, בעוד בית גדול בפרברים יכול להגיע גם לתשואה של 10-11%. 

 

מבחינת מיסוי, מס מדינת ניו יורק הוא מס הדרגתי. הוא מתחיל ב-3.06% ויכול להגיע עד 16% כתלות במחיר הנכס. מס זה מתווסף למס הפדרלי ולמס העירוני.   

 

לפני שאתם מבצעים השקעת נדלן בניו יורק, חשוב לעשות את כל שיעורי הבית, לקחת בחשבון את גורמי הסיכון, את פוטנציאל הרווח ואת ההון העצמי שלכם כדי לבצע השקעה חכמה ומושכלת.

כללי ההשקעות שלנו
הגדירו את מטרות ההשקעה שלכם
חשוב לזהות את המטרה לפני שאתם מתחילים בחיפוש נכס. האם אתם מחפשים נכס למגורים עבורכם, נכס להשכרה, נכס לטווח קצר שתרצו למכור מיד ("פליפ") או נכס לטווח ארוך שתרצו למכור כעבור מספר שנים? האם אתם מוכנים להסתכן או מעוניינים בהשקעה סולידית? התשובות לשאלות האלו יעזרו לכם לצמצם את אפשרויות ההשקעה

הכירו את הגבולות שלכם

הכירו והבינו את הגבולות שלכם הן מבחינת ההון העצמי שברשותכם והן מבחינת החזר המשכנתא האפשרי לכם, אבל יותר מכל מבחינה רגשית. אם אתם לא אנשים שאוהבים לקפוץ ראש להרפתקאות, וותרו על השקעה בקרקע לא מופשרת או ביעד נידח בחו"ל, ופנו להשקעה סולידית יותר בארץ.

הכירו את השוק

לא משנה אם אתם מעוניינים בנכס בליסבון או בראשון לציון, עליכם להכיר היטב את השוק, השכונות, התשואות, המחירים, אחוזי האבטלה, האוכלוסייה והטרנדים העכשוויים והעתידיים. המטרה שלכם היא לזהות אזורים בצמיחה וליצור הזדמנויות השקעה משתלמות לטווח הרחוק. תמיד ניתן להיעזר במתווכים ובאנשי מקצוע.

אל תתפזרו

קל מאוד ללכת לאיבוד כשמדובר על תחום נרחב כמו השקעות נדל"ן שיש לו אינספור אופציות – בארץ, בחו"ל, מסחרי, למגורים ועוד. חשוב להיות עם הרגליים על הקרקע ולא להתפזר בין האופציות השונות. אחרי שעשיתם שיעורי בית והתקבעתם על לוקיישן מסוים, נסו לא להתפתות להצעות שלא יפסיקו להגיע מכל כיוון.
דילוג לתוכן