חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השקעות נדל"ן ברמת גן

פרויטקים החדשים ברמת גן!

רמת גן היא אחת הערים המרכזיות בישראל ולכן גם נחשבת לאחת הערים המבוקשות בארץ. היא גובלת בתל אביב וגבעתיים וכן גם בגבעת שמואל, בני ברק וקריית אונו. זוהי עיר מפותחת עם מוסדות לימוד איכותיים, רחובות מסחר ואיכות חיים גבוהה.

 

כמו כל ערי המרכז, גם רמת גן נהנית מהתפתחות נדלנית מסחררת, עם מגוון רחב של פרויקטים חדשים. אם אתם שוקלים לרכוש נדלן ברמת גן, המדריך הבא יסביר לכם כל מה שצריך לדעת על נדלן ברמת גן – היתרונות, התשואה, השכונות המבוקשות וסוגי הנכסים בעיר. 

 

כל היתרונות של נדלן ברמת גן

נדלן ברמת גן מגיע עם הרבה יתרונות חשובים. זוהי עיר מרכזית, עם מקומות תעסוקה רבים, תחבורה נוחה ונגישות גבוהה, כולל תחבורה ציבורית מפותחת הכוללת קווי אוטובוס רבים ותחנת רכבת, וכן רכבת קלה בעתיד. 

רמת גן היא עיר עם איכות חיים גבוהה, והיא מתאימה מאוד למשפחות ולילדים. היא קרובה לפארק הלאומי מצד אחד ולפארק הירקון מצד שני ויש בה הרבה מוסדות חינוך נחשבים. היא קרובה גם לאתרי תיירות, הספארי וכן הבורסה ליהלומים, וכמובן לתל-אביב ולכל מה שמגיע איתה.

כמו כן, רמת גן מציעה אפשרויות נדלן מגוונות מאוד, מפרויקטים של התחדשות עירונית, תמ"א 38 ופינוי בינוי, ועד פרויקטים חדשים לגמרי וגורדי שחקים גבוהים ונוצצים.

לצד היתרונות הברורים של רמת גן, ישנו גם חיסרון ברור אחד שכדאי לדבר עליו – המחיר. המחירים ברמת גן, כמו בכל ערי המרכז, הם גבוהים מאוד ודורשים הון עצמי משמעותי. לכן, צריך לחשוב טוב-טוב לפני שמחליטים להשקיע בנדלן ברמת גן, ולבצע את ההשקעה הנכונה ביותר עבורכם.

השאר את הפרטים שלך וקבל מידע מפורט על הנכסים של משווקי הנדל"ן באתרנו

מהי התשואה הממוצעת לנדלן ברמת גן?

התשואה הממוצעת על שכירות של דירת שלושה חדרים ברמת גן עומדת כ-2.5% בלבד, אם כי האחוז הזה יכול לעלות בתנאים מסוימים (לוקיישן הדירה ומצבה) ולהגיע גם לסביבות ה-3%. זה קצת יותר גבוה מהתשואה בתל-אביב, שנחשבת לתשואה הנמוכה בארץ. במילים אחרות – התשואה על שכירות ברמת גן בהחלט נמוכה וצריך לקחת זאת בחשבון.

לצד התשואה הנמוכה, אסור לשכוח שני נתונים נוספים – כיוון ומדובר על עיר מרכזית, סביר מאוד לומר כי הדירה שלכם לא תישאר ריקה אף לא לרגע אחד, וכן סביר כי היא תיהנה בשנים הקרובות מעליית ערך, מה שיאפשר לכם למכור אותה ברווח נאה. 

סוגי הנכסים והמחירים על נדלן ברמת גן

רמת גן היא עיר מפותחת מאוד מבחינה נדלנית ומדי שנה נבנות עוד ועוד יחידות דיור בעיר. אפשר למצוא ברמת גן כמעט כל סוג של נכס, כולל פרויקטים חדשים שנמצאים בהקמה וכן פרויקטים "על הנייר" שנחשבים קצת יותר זולים, לצד דירות שעתידות לעבור תמ"א ודירות ישנות מאוד במחירים נמוכים יותר. כיוון והעיר נחשבת מבוקשת כל כך, כמעט כל נכס (בכל גודל או מצב) יכול להיות בעל ערך רב. 

 

המחיר הממוצע למ"ר הוא 32,000 ש"ח. המחירים של דירת שלושה חדרים יכולים לנוע, בממוצע, מ-2 מיליון ועד כ-2.5 מיליון, כאשר המחיר הממוצע לקניה של נכס ברמת גן עומד על 2.6 מיליון שקלים ואילו השכירות הממוצעת עומדת על 6,000 ש"ח. אם מטפסים לדירות עם 4-5 חדרים, מגיעים למחירים שעולים על ה-3 מיליון. 

 

הנכסים היקרים ביותר הם כמובן נכסים ברבי-קומות חדשים, בעוד אפשר למצוא מחירים מעט נוחים יותר כאשר קונים נכסים ישנים או לא משופצים. 

שכונות להשקעה בנדלן ברמת גן

חשוב לזכור שרמת גן היא עיר גדולה והשכונות שלה שונות מאוד זו מזו. שכונה אחת יכולה להיחשב יוקרתית מאוד, בעוד האחרת תיחשב מבוקשת פחות. לכן, חשוב להכיר היטב את העיר ואת השכונות השונות שלה. חשוב להסתכל על הלוקיישן הנוכחי וגם על זה העתידי, כולל מבט על השכונות שעתידות להיות קרובות לקווי הרכבת הקלה. 

 

איגדנו לכם רשימה קצרה של כמה מהשכונות הטובות ביותר להשקעה בנדלן ברמת גן, כך שתוכלו לצמצם את האפשרויות שלכם:

שכונת היין

שכונת היין היא שכונה הממוקמת בצפון העיר. זוהי שכונה חדשה יחסית, והיא נמצאת בתהליכים של פיתוח רחב מאוד, כל כך רחב עד כי היא צפויה להיות השכונה הגדולה בעיר. כיוון והיא חדשה, כל הבניינים שלה חדשים, מה שהופך אותה לאטרקטיבית עבור משקיעים שמחפשים דירה חדשה ומתוחזקת. היא עתידה להכיל גם אזורי מסחר ומשרדים וכן גם פארק גדול וירוק. המחירים בשכונה נעים בין 1.2-1.8 מיליון. 

שכונת ברנע

  • שכונה נוספת בצפון העיר. בניגוד לשכונת היין, זוהי שכונה ותיקה, מוכרת ומבוקשת מאוד. בשכונה זו תמצאו הרבה בניינים גבוהים וכן גם צמודי קרקע, כאשר חלק מהבתים אף נהנים מנוף לים. העירייה משקיעה בה באופן מיוחד, עם דגש על תשתיות ומוסדות חינוך. היא קרובה לאזורים מרכזיים בעיר כמו לחוף הים, למרינה ולאזורי מסחר. המחירים בשכונה נעים בים 1.2-2.0 מיליון, עם יוצאי דופן (כמו פנטהאוזים).

שכונת אגמים

  • ובצד השני של העיר יושבת לה שכונה מתפתחת נוספת – שכונת אגמים שבדרום העיר. השכונה הזו קרובה יחסית למרכז ולשכונות ותיקות יותר של העיר, אך היא עברה בשנים האחרונות התחדשות עירונית, ובשכונה יש הרבה בניינים חדשים ותנופת בנייה משמעותית. כיוון והיא נחשבת פחות יוקרתית מאשר שכונת היין או ברנע, המחירים שלה יכולים להיות נוחים יותר ולכן שווה להעיף בה מבט. 
כללי ההשקעות שלנו
הגדירו את מטרות ההשקעה שלכם
חשוב לזהות את המטרה לפני שאתם מתחילים בחיפוש נכס. האם אתם מחפשים נכס למגורים עבורכם, נכס להשכרה, נכס לטווח קצר שתרצו למכור מיד ("פליפ") או נכס לטווח ארוך שתרצו למכור כעבור מספר שנים? האם אתם מוכנים להסתכן או מעוניינים בהשקעה סולידית? התשובות לשאלות האלו יעזרו לכם לצמצם את אפשרויות ההשקעה

הכירו את הגבולות שלכם

הכירו והבינו את הגבולות שלכם הן מבחינת ההון העצמי שברשותכם והן מבחינת החזר המשכנתא האפשרי לכם, אבל יותר מכל מבחינה רגשית. אם אתם לא אנשים שאוהבים לקפוץ ראש להרפתקאות, וותרו על השקעה בקרקע לא מופשרת או ביעד נידח בחו"ל, ופנו להשקעה סולידית יותר בארץ.

הכירו את השוק

לא משנה אם אתם מעוניינים בנכס בליסבון או בראשון לציון, עליכם להכיר היטב את השוק, השכונות, התשואות, המחירים, אחוזי האבטלה, האוכלוסייה והטרנדים העכשוויים והעתידיים. המטרה שלכם היא לזהות אזורים בצמיחה וליצור הזדמנויות השקעה משתלמות לטווח הרחוק. תמיד ניתן להיעזר במתווכים ובאנשי מקצוע.

אל תתפזרו

קל מאוד ללכת לאיבוד כשמדובר על תחום נרחב כמו השקעות נדל"ן שיש לו אינספור אופציות – בארץ, בחו"ל, מסחרי, למגורים ועוד. חשוב להיות עם הרגליים על הקרקע ולא להתפזר בין האופציות השונות. אחרי שעשיתם שיעורי בית והתקבעתם על לוקיישן מסוים, נסו לא להתפתות להצעות שלא יפסיקו להגיע מכל כיוון.
דילוג לתוכן