חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השקעות נדל"ן בישראל

יודעים מה מתאים בשבילך!

השקעות נדל"ן בארץ הן מאפיקי ההשקעה המבוקשים ביותר על ידי ישראלים. זוהי השקעה יציבה ובטוחה, שלא גוררת איתה סיכונים מיותרים ומבטיחה נכס רווחי שיכול לקצור תשואות יפות. לצד היתרונות האלו, השקעות נדל"ן בישראל הפכו כל כך מבוקשות עד שיצרו בועה נדלנית; כיום השקעות נדל"ן בארץ נחשבות יקרות במיוחד, בעיקר בערי המרכז. לכן, הבחירה בנכס להשקעה צריכה להיעשות תוך מחשבה מעמיקה ובחינה של האזורים השונים להשקעה.

 

רגע לפני שאתם מבצעים השקעות נדל"ן בישראל חשוב לבחון את מחיר ההשקעה לעומת התקציב שברשותכם, לתת את הדעת לתשואה על שכ"ד ועל עליית הערך הפוטנציאלית, וכן גם לבדוק את האוכלוסיה בשכונה והקירבה למקום מגוריכם. כמו כן, חשוב להבין מהן התוכניות העתידיות בשכונה ובעיר. 

סוכן השקעות נדלן בישראל

לשירותכם גם ב-WhatsApp בכל נושא הקשור להשקעות מניבות בארץ או בחו״ל

השאר את הפרטים שלך וקבל מידע מפורט על הנכסים של משווקי הנדל"ן באתרנו

יתרונות של השקעות נדל"ן בישראל למשקיע הישראלי

יש כמה יתרונות מרכזיים למצוא הזדמנויות השקעה בישראל ולא בחו"ל:

היכרות עם השוק

אולי היתרון המשמעותי ביותר של השקעות נדל"ן בארץ הוא ההיכרות עם השוק. בתור אזרחים ישראלים שגרים בישראל סביר להניח כי אתם מכירים היטב את המדינה; גם אם אתם לא שחקנים חריפים בשוק הנדל"ן, אתם עדיין מכירים את הערים המרכזיות, השכונות, מכירים אנשים שגרים באזורים שונים בארץ ויכולים לערוך סקר שוק בקלות רבה יותר מאשר במדינות זרות.

קרבה

מעבר להיכרות עם השוק, כשמשקיעים בנדל"ן בישראל נמצאים בקרבת הנכס. גם אם אתם לא גרים באותה עיר, אתם עדיין במרחק נסיעה ויכולים להגיע לדירה בקלות. זהו יתרון גדול שיאפשר לכם להתנהל בקלות מול הנכס והשוכרים שלכם מבלי להיעזר בחברת ניהול חיצונית.

בירוקרטיה

כאזרחים ישראלים, הבירוקרטיה בישראל תהיה פשוטה יותר עבורכם וכך גם ההתנהלות מול משרדי הממשלה השונים, עורכי הדין, הקבלנים או המוכרים. תהליך המכירה כולו וההתנהלות מול הנכס יהיה נוח יותר.

עליית ערך

אמנם המחירים בישראל גבוהים מאוד, אך לא נראה שהם עומדים לעצור. זה אומר שפוטנציאל הרווח של הנכס יכול להיות גבוה ומשתלם בעתיד הלא רחוק, ובמקרים מסוימים הרבה יותר מאשר פוטנציאל הרווח של נכס מעבר לים.

השאר את הפרטים שלך וקבל מידע מפורט על הנכסים של משווקי הנדל"ן באתרנו

טופ 10 השקעות נדל"ן בישראל לפי ערים

הזדמנויות השקעה בישראל הן רבות ומגוונת ופרויקטים חדשים צצים כמו פטריות אחרי הגשם. אלו כמה מהערים המובילות ביותר להשקעה בישראל:

01.

פרויקטים חדשים בתל אביב

תל-אביב היא בירת התרבות של ישראל, עיר הכלכלה והתיירות שמושכת אליה מבקרים מכל הארץ והעולם. לא לחינם היא הפכה לעיר המבוקשת ביותר ובאותה נשימה גם ליקרה ביותר, ואף זכתה לתואר המפוקפק מעט "העיר היקרה בעולם".

תשואה: התשואה השוטפת על שכירות בתל-אביב נחשבת נמוכה יחסית (כ-2.5%), אך עליית הערך המובטחת יכולה להיות משתלמת מאוד בטווח הארוך.

פרויקטים חדשים: בתל-אביב כמה פרויקטים חדשים שכדאי להכיר, כמו פרויקט גינדי תל-אביב, פרויקט יהלום, פרויקט Eco-City ופרויקט Park TLV. זאת לצד עוד מגוון פרויקטים קטנים של התחדשות עירונית ותמ"א 38. 

02.

פרויקטים חדשים בראשון לציון

ראשון לציון היא עיר מרכזית והעיר הרביעית בגודלה בישראל. זוהי עיר שיושבת לצד הים ומחזיקה במרכזי תרבות, בידור ותעסוקה. ראשון לציון היא עיר עם רמת חיים גבוהה ושכונות איכותיות, וגם צידה המזרחי הולך ומתפתח, בעיקר עם פינוי מחנה צריפין. 

תשואה: התשואה השוטפת על שכירות בראשון לציון עומדת על כ-4% בממוצע.

פרויקטים חדשים: בראשון-לציון תמצאו כמה פרויקטים חדשניים כמו אורבן פארק ראשונים, אזורים נרקיס ומתחם האלף של אלקטרה לייף-סטייל. 

 

 

03.

פרויקטים חדשים באשדוד

אשדוד היא עיר שמתפתחת במהירות מסחררת ומתחילה סוף סוף לזכות לערך הראוי לה ממיקומה האטרקטיבי על חוף הים. היא אמנם נחשבת עיר דרומית אך מרחקה מהמרכז הוא זעום, ויחד עם איכות החיים המתפתחת, הפרויקטים החדשים ומרכזי הבילוי, הופכת למרכז אמיתי. 

תשואה: אשדוד נהנית מתשואה שוטפת של כ-3.3%.

פרויקטים חדשים: פרויקט "כוכב הצפון" באשדוד, המורכב מארבעה בנייני מגורים ו-650 דירות. 

04.

פרויקטים חדשים בחיפה

רבים טוענים כי העיר חיפה היא העיר היפה ביותר בארץ – יושבת לצד חופי ים יפים וממוסגרת בהרי הכרמל ובטבע הירוק, לעיר חיפה יש הרבה מה להציע. בעיר מגוון אפשרויות השקעה, כולל התחדשות עירונית ענפה. בזכות המחירים, הנמוכים משמעותית מערי המרכז, חיפה היא יעד מבוקש להשקעה חכמה רגע לפני שערכה יעלה משמעותית.

תשואה: חיפה נהנית מתשואה של כ-3.5%

פרויקטים חדשים: פרויקט מערבה לים, הרובע חיפה, פרויקט HILLS ועוד פרויקטים רבים. 

05.

פרויקטים חדשים בנתניה

עיר הנופש נתניה, ממוקמת רק כ-30 ק"מ מתל-אביב, הפכה אטרקטיבית מאוד למשקיעי נדל"ן המחפשים נכס מניב במרחק קצר מהים, ופרויקטים חדשים קמים בה על ימין ועל שמאל. זוהי עיר המושכת אליה תיירים רבים, בעיקר אירופאים, המספקים לה טאץ' בינלאומי.

תשואה:התשואה הממוצעת לדירה בנתניה היא כ-3.5% 

פרויקטים חדשים: כמה מהפרויקטים המובילים הם פרויקט אלמוגים, פארק הים, The Reef, פרויקט N סוקולוב וכן Ocean Park Towers. 

06.

פרויקטים חדשים ברמת גן

רמת גן היא אחת הערים המרכזיות בגוש דן, עיר גדולה ומגוונת שנהנית מאפשרויות השקעה רבות. היא מושכת אליה הן צעירים והן משפחות ונחשבת לעיר בעלת איכות חיים גבוהה במיוחד. בשל מיקומה האסטרטגי, היא נחשבת לעיר מהיקרות בארץ.

תשואה: תשואה ממוצעת לדירה בעיר רמת גן עומדת על כ-3%.

פרויקטים חדשים: פרויקט המלך ינאי, רמת Green, פרויקט אאורה וקרדן ברמת גן. 

07.

פרויקטים חדשים באשקלון

אשקלון היא עיר גדולה בדרום הארץ שעוברת מהפך בשנים האחרונות. בגלל מיקומה הפריפריאלי היא נהנית ממחירי השקעה נוחים יחסית, אך עדיין מחזיקה בכמה יתרונות מצוינים כמו קו חוף יפה וצפיפות נמוכה, לצד מרחק של פחות משעה לתל-אביב. ערכה של אשקלון עולה משמעותית משנה לשנה. 

תשואה: התשואה באשקלון עומדת על כ-3.5% בשנה. 

פרויקטים חדשים: פרויקט אגמים באשקלון הוא פרויקט שכדאי לשים עליו את העין. זהו פרויקט בוטיק בשכונת טבע המציע מגורי יוקרה. 

08.

פרויקטים חדשים בבאר שבע

בירת הנגב באר-שבע היא עיר שנמצאת בהתחדשות מסחררת. מעיר פריפריאלית עם איכות חיים שנחשבה לנמוכה, באר שבע הולכת ומתפתחת, עם מרכזי בידור ותרבות, מתחמי עסקים ואוניברסיטה צעירה. מחירי הנדל"ן בעיר נמצאים בעלייה מתמדת, אך עדיין מאפשרים השקעה במחירים נוחים יחסית עם תשואה טובה.

תשואה: בבאר-שבע ניתן להנות מתשואה של כ-3.5%

פרויקטים חדשים: פרויקט Central Park 17, פרויקט צרפתי בנאות הדרים וכן מתחם בראשית. 

09.

פרויקטים חדשים בחולון

חולון היא עיר מרכזית הגובלת עם תל-אביב ובשל כך נחשבת לעיר מבוקשת מאוד. זוהי עיר נהדרת למשפחות שמציעה חינוך איכותי ואטרקציות לילדים (לא סתם היא נקראת "עיר הילדים").. בעיר אפשר למצוא הרבה פרויקטים חדשים ודירות להשקעה.



תשואה: התשואה בחולון עומדת על כ-3% בשנה.

פרויקטים חדשים: פרויקט השדרה בביאליק, צרפתי 370, פרויקט G52. 

כללי ההשקעות שלנו

הגדירו את מטרות ההשקעה שלכם

חשוב לזהות את המטרה לפני שאתם מתחילים בחיפוש נכס. האם אתם מחפשים נכס למגורים עבורכם, נכס להשכרה, נכס לטווח קצר שתרצו למכור מיד ("פליפ") או נכס לטווח ארוך שתרצו למכור כעבור מספר שנים? האם אתם מוכנים להסתכן או מעוניינים בהשקעה סולידית? התשובות לשאלות האלו יעזרו לכם לצמצם את אפשרויות ההשקעה

הכירו את הגבולות שלכם

הכירו והבינו את הגבולות שלכם הן מבחינת ההון העצמי שברשותכם והן מבחינת החזר המשכנתא האפשרי לכם, אבל יותר מכל מבחינה רגשית. אם אתם לא אנשים שאוהבים לקפוץ ראש להרפתקאות, וותרו על השקעה בקרקע לא מופשרת או ביעד נידח בחו"ל, ופנו להשקעה סולידית יותר בארץ.

הכירו את השוק

לא משנה אם אתם מעוניינים בנכס בליסבון או בראשון לציון, עליכם להכיר היטב את השוק, השכונות, התשואות, המחירים, אחוזי האבטלה, האוכלוסייה והטרנדים העכשוויים והעתידיים. המטרה שלכם היא לזהות אזורים בצמיחה וליצור הזדמנויות השקעה משתלמות לטווח הרחוק. תמיד ניתן להיעזר במתווכים ובאנשי מקצוע.

אל תתפזרו

קל מאוד ללכת לאיבוד כשמדובר על תחום נרחב כמו השקעות נדל"ן שיש לו אינספור אופציות – בארץ, בחו"ל, מסחרי, למגורים ועוד. חשוב להיות עם הרגליים על הקרקע ולא להתפזר בין האופציות השונות. אחרי שעשיתם שיעורי בית והתקבעתם על לוקיישן מסוים, נסו לא להתפתות להצעות שלא יפסיקו להגיע מכל כיוון.
דילוג לתוכן