חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השקעות נדל"ן בראשון לציון

פרויטקים חדשים בראשון לציון!

ראשון לציון היא אחת הערים המרכזיות בישראל, עיר גדולה ושוקקת שמחזיקה בכמה נכסים שהופכים אותה לאחת הערים המובילות בארץ – חופי ים יפים, מרכזי קולנוע ומסחר וכמובן סופרלנד אחד. ראשון לציון יושבת על צירי תנועה ראשיים, וממוקמת מצד אחד במרחק קצרצר מתל אביב ומהצד השני במרחק סביר גם מערי הדרום.

 

בראשון לציון מתגוררים כ-250 אלף תושבים, מה שהופך אותה לאחת הערים הגדולות בישראל. היא מחולקת למספר אזורים מרכזיים שהביקוש להם גבוה במיוחד. פרויקטים חדשים של נדלן בראשון לציון קמים כל הזמן, הן באזור מזרח העיר והן ממש על הים. 

 

אם אתם חושבים על רכישת נדלן בראשון לציון, המדריך הבא יבהיר לכם כל מה שחשוב לדעת על נדל"ן בראשון לציון – היתרונות ברכישת נדלן בראשל"צ, התשואה, המחירים וחלוקת האזורים בעיר. 

למה להשקיע בנדלן בראשון לציון?

ראשון לציון היא אחת הערים המובילות והגדולות בישראל, וזה לא מפתיע שאנשים רבים מעוניינים לרכוש בה נכס. יש כמה יתרונות שהופכים את ראשון לציון ליעד שווה מבחינה נדלנית, יתרונות שכדאי להכיר לפני שמתחילים לרחרח לכיוון קניית נדלן בראשון לציון.

 

ראשית, מדובר על עיר במרכז הארץ, שזה תמיד יתרון גדול הן למשקיעים והן למחפשי דיור. באופן טבעי היא זולה יותר מערים מרכזיות כמו תל אביב, רמת גן או גבעתיים, אך מספיק מרכזית ויושבת על מספר צירי תנועה חשובים שתורמים רבות לאטרקטיביות שלה. 

 

זוהי עיר שמתאימה לכולם – צעירים, סטודנטים, משפחות צעירות עם ילדים, זוגות ומבוגרים. העיר מלאה במתחמי בידור, אירועים ופסטיבלים, בין היתר הסופרלנד ומתחמי יס פלאנט וסינמה סיטי, חיי לילה ומסעדות, והיא מושכת אליה גם מבקרים מערים שכנות. 

 

כמו כן, העיר מציעה תשואה נאה (ביחס לארץ) עם עליית ערך צפויה, שכן הביקוש לדירות בעיר גבוה. לבסוף, העיר מלאה בפרויקטים חדשים וכן גם בעתיד שלה אפשר למצוא פרויקטים שנמצאים בתכנון ועתידים להניח יסודות כבר בשנים הקרובות.

השאר את הפרטים שלך וקבל מידע מפורט על הנכסים של משווקי הנדל"ן באתרנו

תשואה על השקעות נדלן בראשון לציון

התשואה השנתית הממוצעת על שכירות בראשון לציון עומדת על כ-3.3%, נכון לשנת 2021. זוהי לא התשואה הגבוהה ביותר בשוק, אך מדובר על תשואה נאה ביחס לישראל, גבוהה משמעותית מזו של תל אביב או גבעתיים, למשל. 

 

למעשה, התשואה בראשון לציון ממוקמת במקום הרביעי ברשימת התשואה על שכירות מבין הערים הגדולות בארץ – אחרי באר שבע, חיפה ואילת. יחד עם העובדה כי הביקוש הגבוה בעיר יכול כמעט להבטיח שהדירה לא תישאר ריקה, מקבלים יעד נדלני שווה במיוחד בארץ. 

סוגי הנכסים להשקעה בראשון לציון

ראשון לציון היא עיר מאוד מגוונת שמתפתחת לכיוונים רבים, ולכן מתאימה כמעט לכל סוגי האוכלוסיות. העיר מתרחבת הן לכיוון חופי הים והן לכיוון שכונות מזרח העיר, בעיקר בעקבות הפינוי של מחנה צריפין, שסיפק את השטח להקמת כמה שכונות חדשות באזור מזרח העיר.

 

אפשר למצוא בראשון לציון סוגים שונים של נכסים – דירות בבניינים וקומפלקסים בשכונות חדשות, דירות מפרטיים באזורים הישנים יותר, וכן אפילו וילות ובתי קרקע במערב העיר. ניתן למצוא דירות בגודל שלושה-ארבעה חדרים, וכן גם דירות בגדלי חמישה-שמונה חדרים. ישנן גם דירות יוקרה בוטיקיות שיושבות על הים או בבנייני יוקרה, שמשווקות כמובן במחירים גבוהים יותר. 

 

כשמחפשים נכסים להשקעה בראשון לציון, כמו בכל עיר אחרת בארץ, תמיד כדאי לחשוב רחוק ולנסות להבין אילו אזורים צפויים לגדול ולהתפתח בהמשך. כמו כן, כדאי להסתכל על נתיבי תחבורה, קירבה למוסדות חינוך, קירבה לחוף הים ולאזורי מסחר וכדומה. כל אלו יכולים להשפיע על שווי הדירה וכמובן על מחיר השכירות. 

 

מבחינת מחירים, מחיר ממוצע של דירת שלושה חדרים חדשה בראשון לציון יכול להתחיל ב1.9 מיליון ולטפס עד 2.5 מליון שקלים. כשמספר החדרים עולה, המחירים מטפסים ויכולים להגיע לשלושה, ארבעה וכן גם חמישה מיליון שקלים, כתלות בגודל הדירה, בלוקיישן שלה וברמת היוקרה. 

חלוקת האזורים להשקעה בראשון לציון

חשוב להכיר היטב את העיר לפני שמחליטים על השקעות נדלן בראשון לציון. את העיר ניתן לחלק לשלושה אזורים מרכזיים – מזרח, מערב ומערב ישן:

מזרח ראשון לציון

מזרח ראשון לציון הוא האזור הזול יותר של העיר. זהו אזור המרוחק מחופי הים והוא נחשב לאזור מיושן יותר עם אוכלוסייה ותיקה וחלשה. בגין סיבות אלו, המחירים בשכונה הזו נמוכים יותר משמעותית. יש לכך יתרון ברור: יותר צעירים מגיעים לאזור מזרח ראשון לציון, ולכן סביר להניח כי זה אזור שעתיד לעמוד בפני התפתחות משמעותית בשנים הקרובות. 

מערב ראשון לציון

לעומת המזרח, המערב הוא האזור "המבוקש" של העיר, האזור היוקרתי והחדש יותר. זהו אזור מרווח עם רמת חיים גבוהה ואוכלוסייה מבוססת, שיושב בקרבה לחופי הים. באזור המערב יש הרבה בניינים חדשים וכן גם בתי קרקע יוקרתיים. באזור זה קמים פרויקטים חדשים על ימין ועל שמאל, חלקם על הים. שימו לב כי המחירים באזור מערב העיר גבוהים יותר משמעותית.

המערב הישן

המערב הישן הוא האזור המיושן יותר של העיר, ולכן גם הצפוף ביותר. זהו האזור בו תמצאו את מרבית רחובות המסחר, הקניונים ומקומות העבודה, והוא מייצג את הלב התוסס של ראשון לציון. אזור זה הוא למעשה ה"עיר האמיתית", עיר שניתן ללכת בה ברגל ממקום למקום והיא רוויה בהתרחשויות. אזור המערב הישן הוא אזור מבוקש, שכן הוא יושב ליד צירי תנועה ומקומות עבודה. אחת השכונות במערב הישן שזוכה להתפתחות מסחררת והתחדשות עירונית היא שכונת רמת אליהו. זוהי שכונה ותיקה ובה מקודמים מגוון פרויקטים חדשים, והיא זוכה לעלייה משמעותית במחירים.

כללי ההשקעות שלנו
הגדירו את מטרות ההשקעה שלכם
חשוב לזהות את המטרה לפני שאתם מתחילים בחיפוש נכס. האם אתם מחפשים נכס למגורים עבורכם, נכס להשכרה, נכס לטווח קצר שתרצו למכור מיד ("פליפ") או נכס לטווח ארוך שתרצו למכור כעבור מספר שנים? האם אתם מוכנים להסתכן או מעוניינים בהשקעה סולידית? התשובות לשאלות האלו יעזרו לכם לצמצם את אפשרויות ההשקעה

הכירו את הגבולות שלכם

הכירו והבינו את הגבולות שלכם הן מבחינת ההון העצמי שברשותכם והן מבחינת החזר המשכנתא האפשרי לכם, אבל יותר מכל מבחינה רגשית. אם אתם לא אנשים שאוהבים לקפוץ ראש להרפתקאות, וותרו על השקעה בקרקע לא מופשרת או ביעד נידח בחו"ל, ופנו להשקעה סולידית יותר בארץ.

הכירו את השוק

לא משנה אם אתם מעוניינים בנכס בליסבון או בראשון לציון, עליכם להכיר היטב את השוק, השכונות, התשואות, המחירים, אחוזי האבטלה, האוכלוסייה והטרנדים העכשוויים והעתידיים. המטרה שלכם היא לזהות אזורים בצמיחה וליצור הזדמנויות השקעה משתלמות לטווח הרחוק. תמיד ניתן להיעזר במתווכים ובאנשי מקצוע.

אל תתפזרו

קל מאוד ללכת לאיבוד כשמדובר על תחום נרחב כמו השקעות נדל"ן שיש לו אינספור אופציות – בארץ, בחו"ל, מסחרי, למגורים ועוד. חשוב להיות עם הרגליים על הקרקע ולא להתפזר בין האופציות השונות. אחרי שעשיתם שיעורי בית והתקבעתם על לוקיישן מסוים, נסו לא להתפתות להצעות שלא יפסיקו להגיע מכל כיוון.
דילוג לתוכן