חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השקעות נדל"ן באשדוד

פרויטקים החדשים באשדוד!

העיר אשדוד הדרומית היא אחת הערים הגדולות בישראל. היא יושבת על חופי הים, מחזיקה בנמל גדול, מרכזי קניות וקולנוע וכן נהנית מתחבורה ציבורית נוחה שכוללת רכבת. על אף שהיא נחשבת עיר דרומית, היא קרובה יחסית למרכז ולכן מאפשר ליהנות משני העולמות – גם עיר עם מחירים נמוכים יותר מאלו של המרכז, וגם קרבה יחסית.

 

אם אתם שוקלים השקעות נדלן באשדוד, כדאי לדעת שאשדוד פורחת מאוד מבחינה נדלנית. היא נהנית משפע של פרויקטים חדשים וכן מעליית מחירים מסחררת. המדריך הבא יציג לכם כמה דברים חשובים על נדלן באשדוד, שיעזרו לכם לקבל החלטה מושכלת לקראת ההשקעה שלכם.

למה להשקיע בנדלן באשדוד?

יש כמה יתרונות מהותיים שבזכותם שווה לשקול להשקיע בנדלן. ראשית, אשדוד היא עיר משמעותית באזור הדרום, והיא מציעה שירותים לכל הסביבה. יש בה מרכזי בידור ופנאי, בית חולים ציבורי, מסחר, מקומות עבודה ותעשייה ותחבורה נוחה. בנוסף, אסור לשכוח שאשדוד היא עיר חוף, וככזו היא נהנית מחופים יפים ואף מזרימה של תיירות. היום ניתן למצוא דירות ממש ליד הים.

העיר נהנית מהתחדשות עירונית משמעותית. הוקמו בה בתי מלון חדשים וכן היא מארחת פסטיבלים ארציים ובינלאומיים. העיר מתפתחת גם מבחינת תשתיות ותחבורה ציבורית, כולל הקמה של מחלפים חדשים והוספת תחנות רכבת. זאת, יחד עם העובדה כי היא נמצאת במרחק סביר לאזורי המרכז (30 ק"מ לתל אביב), הופכים את העיר לאטרקטיבית מאוד, כזו שמושכת אליה גם משקיעים, גם צעירים וגם משפחות. 

תנופת הנדלן באשדוד היא בהחלט מפתיעה. יש הרבה פרויקטים חדשים בעיר, ועל אף שהמחירים עולים משמעותית, הם עדיין זולים מאלו שבערי המרכז. לכן, אשדוד מאפשרת השקעה נוחה יחסית, עם ביטחון ומזעור סיכונים ועם תשואה יפה. 

השאר את הפרטים שלך וקבל מידע מפורט על הנכסים של משווקי הנדל"ן באתרנו

תשואה על השקעות נדלן באשדוד

התשואה השנתית הממוצעת על שכירות נעה בין 3.2-3.5% ואף 4% לשנה במקרים מסוימים. זוהי תשואה יפה יחסית לתשואות אחרות שאפשר לראות בישראל, וגבוהה משמעותית מהתשואה שניתן לקבל בערים כמו גבעתיים, תל אביב או רמת גן. התשואה הזו מגיעה עם התפתחות משמעותית בביקוש לדירות בעיר, שכן היא נהנית מהגירה חיובית, גם של צעירים ומשפחות צעירות.

 

אשדוד נהנית גם מעליית ערך משמעותית, והמחירים עלו פי שניים ואפילו יותר מזה בעשור האחרון, קפיצה גדולה יותר מאשר במקומות אחרים. סביר להניח כי נמשיך לראות את העלייה הזו גם בהמשך, מה שיאפשר תשואה משמעותית על השבחה.

סוגי נכסים ומחירים של נדלן באשדוד

מחירי הדירות באשדוד נחשבים נוחים והגיוניים יותר מאשר ערים אחרות בארץ, אם כי עדיין מדובר על מחירים גבוהים. מחירים של נכסים באשדוד עומדים על כ-16-17 אלף ש"ח למ"ר. כך, דירת שלושה חדשים עולה בממוצע מיליון שמונה-מאות, והמחירים האלו עולים ככל שהדירה גדולה יותר. דירת חמישה חדרים תגיע כבר למחיר של למעלה משני מיליון. כשמדברים על פרויקטים חדשים בלוקיישנים מבוקשים – כמו על הים – המחירים גבוהים יותר. 

 

ניתן למצוא סוגים שונים של נכסים באשדוד – נכסים מפרטי (משופצים או לא), נכסים חדשים מקבלן, דירות 2-6 חדרים, פנטהאוזים, דירות על הים, בתים פרטיים, קוטג'ים ועוד. מעבר לגודל הדירה, חשוב מאוד לתת את הדעת ללוקיישן שלה, שמשפיע משמעותית על מחיר הנכס וכן גם על התשואה הן משכירות והן מהשבחה. 

שכונות להשקעה בנדלן באשדוד

אשדוד היא אחת הערים הגדולות בארץ והשכונות שלה שונות מאוד זו מזו. בעוד שכונה אחת יכולה להניב תשואות יפות מאוד, שכונה אחרת יכולה דווקא לסבול ממחסור בביקוש ותשואה נמוכה. חשוב מאוד לעשות שיעורי בית, להכיר את השכונות השונות בעיר הדרומית ולנסות להבין מה עתיד כל שכונה שבה אתם מסתכלים. ככל שתזהו בצורה טובה יותר את פוטנציאל הצמיחה של השכונה, סביר להניח כי תבצעו החלטות נדלן טובות יותר.

 

כדי לעזור לכם להתחיל, קבלו כמה שכונות שנחשבות בעלות פוטנציאל עתידי גבוה, ויכולות להציע השקעות נהדרות למשקיעים חכמים:

רובה ב'

רובע ב' באשדוד הוא רובע שנמצא בתהליכי התפתחות, התחדשות עירונית וצמיחה משמעותיים. הוא יושב קרוב מאוד לחוף (רק במרחק של קילומטר). הוא רווי בפרויקטים של תמ"א 38 ונחשב לאזור בעל פוטנציאל בעיר, אך כזה שעדיין מאפשר רכישה במחירים נוחים. שווה להסתכל על השכונה הזו. 

רובה א'

שכונה נוספת שכדאי לתת עליה את הדעת היא שכונת רובע א', שעוברת גם כן התפתחות משמעותית, עם הקמה של למעלה מ-300 יחידות דיור חדשות במגדלי מגורים רבי-קומות. לצד ההתפתחות הנדלנית, הרובע מגיע עם חידוש ושיפוץ של מתחמים בשכונה, פינוי בינוי של מבני מסחר וקומפלקס חדש למשרדים. גם רובע א' נמצא בסמוך לאזורי החוף.

שכונת כוכב הצפון

שכונה נוספת שכדאי לקחת בחשבון היא שכונת "כוכב הצפון" בצפון החדש של אשדוד. זוהי שכונה יוקרתית המיועדת למשפחות צעירות ומספקת איכות חיים גבוהה, קהילה וכן בנייה המאופיינת במגדלים רבי-קומות חדשניים. היא מספקת מוסדות חינוך טובים ותשתיות מתקדמות. השכונה הזו יקרה יותר משכונות אחרות, אך היא יכולה להתאים למי שמחפש השקעה נדלנית בטוחה יחסית ונטולת סיכונים. 

נכסים מסחריים

מלבד נכסים למגורים, באשדוד כדאי מאוד לשקול גם רכישה של נכסים מסחריים. ישנו ביקוש רב להשכרת משרדים באשדוד, בין היתר במתחם ההייטק החדש, ונכסים מסחריים כאלו יכולים לספק לכם תשואה גבוהה משמעותית מנכסי מגורים. אם אתם אוהבים סיכונים ואתגרים, יכול להיות שרכישה של משרד באשדוד היא הבחירה הטובה עבורכם. 

כללי ההשקעות שלנו
הגדירו את מטרות ההשקעה שלכם
חשוב לזהות את המטרה לפני שאתם מתחילים בחיפוש נכס. האם אתם מחפשים נכס למגורים עבורכם, נכס להשכרה, נכס לטווח קצר שתרצו למכור מיד ("פליפ") או נכס לטווח ארוך שתרצו למכור כעבור מספר שנים? האם אתם מוכנים להסתכן או מעוניינים בהשקעה סולידית? התשובות לשאלות האלו יעזרו לכם לצמצם את אפשרויות ההשקעה

הכירו את הגבולות שלכם

הכירו והבינו את הגבולות שלכם הן מבחינת ההון העצמי שברשותכם והן מבחינת החזר המשכנתא האפשרי לכם, אבל יותר מכל מבחינה רגשית. אם אתם לא אנשים שאוהבים לקפוץ ראש להרפתקאות, וותרו על השקעה בקרקע לא מופשרת או ביעד נידח בחו"ל, ופנו להשקעה סולידית יותר בארץ.

הכירו את השוק

לא משנה אם אתם מעוניינים בנכס בליסבון או בראשון לציון, עליכם להכיר היטב את השוק, השכונות, התשואות, המחירים, אחוזי האבטלה, האוכלוסייה והטרנדים העכשוויים והעתידיים. המטרה שלכם היא לזהות אזורים בצמיחה וליצור הזדמנויות השקעה משתלמות לטווח הרחוק. תמיד ניתן להיעזר במתווכים ובאנשי מקצוע.

אל תתפזרו

קל מאוד ללכת לאיבוד כשמדובר על תחום נרחב כמו השקעות נדל"ן שיש לו אינספור אופציות – בארץ, בחו"ל, מסחרי, למגורים ועוד. חשוב להיות עם הרגליים על הקרקע ולא להתפזר בין האופציות השונות. אחרי שעשיתם שיעורי בית והתקבעתם על לוקיישן מסוים, נסו לא להתפתות להצעות שלא יפסיקו להגיע מכל כיוון.
דילוג לתוכן