חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השקעות נדל"ן בחולון

פרויטקים החדשים בחולון!

חולון היא עיר מרכזית בולטת בישראל, ששייכת לגוש דן וגובלת בערים גדולות כמו תל-אביב, ראשון לציון ובת ים. בגלל מיקומה המרכזי, היא נחשבת לאחת הערים המבוקשות והאטרקטיביות ביותר ולכן מושכת אליה משקיעים רבים. היא נהנית מתנופת בנייה ומעלייה משמעותית במחירים. 

אם אתם חושבם על השקעות נדלן בחולון, המדריך הבא יספק לכם כמה פרטים חשובים שכדאי לקחת בחשבון, כמו התשואה בחולון, השכונות המבוקשות ביותר בעיר וכל היתרונות של השקעת נדל"ן.

כל היתרונות של השקעות נדלן בחולון

אין ספק שחולון היא אחת הערים האטרקטיביות בישראל. היא ממוקמת במרכז הארץ, נמצאת בצמיחה גדולה, מנוקדת בחברות הייטק ומרכזי תעסוקה וקרובה לצירי תחבורה מרכזיים. 

 

זוהי גם עיר משפחתית מאוד – שאף נקראת "עיר הילדים" – ובה מוסדות חינוך איכותיים (שנחשבים מהטובים בארץ), תכניות תרבותיות, מוזיאון הילדים, מיזמי חינוך רבים ופעילויות פנאי שהופכים אותה לעיר נהדרת למשפחות צעירות, וזה אכן מתבטא בהגירה חיובית לעיר. 

 

העיר עוברת התפתחות מרשימה גם מבחינה נדלנית, כאשר שכונות ותיקות נהנות מהתחדשות עירונית מסחררת, תמ"א ופינוי בינוי, לצד בנייה חדשה ופרויקטים חדשים ונוצצים, כמו מתחם ה-300. 

 

חשוב לזכור שכמו כל עיר שנמצאת ממש במרכז, המחירים של חולון גבוהים ורק ממשיכים לטפס. ובכל זאת, עדיין אפשר למצוא בעיר כמה מציאות מעניינות שמציעות תשואות לא רעות וכמובן עלייה הנובעת מהשבחת הערך. 

 

השאר את הפרטים שלך וקבל מידע מפורט על הנכסים של משווקי הנדל"ן באתרנו

תשואה על נדלן בחולון

התשואה השנתית על שכירות בחולון עומדת על ממוצע של כ-2.6% בשנה. זוהי לא תשואה גבוהה במיוחד, אך חשוב לזכור כי מדובר על ממוצע בלבד, ובהשקעה חכמה בשכונה נכונה ובנכס מבטיח ניתן לקבל תשואה גבוהה מזה, שיכולה להגיע גם ל-3% ואף ל3.5%. 

 

שכירות יכולה להגיע ללמעלה מ-4,000 ש"ח על דירה שמחירה נע סביב ה-1.3-1.4 מיליון שקלים; כעיר מבוקשת במרכז הארץ, הסבירות שהדירה תישאר ריקה גם היא לא גבוהה. 

 

חשוב לזכור כי כמו כל השקעה במרכז, התשואה האמיתית היא מעליית הערך. הביקוש לדירות בחולון לא עתיד לרדת והנכס צפוי ליהנות מהשבחה משמעותית עם השנים. 

סוגי נכסים ומחירים של נדלן בחולון

בחולון אפשר למצוא סוגים שונים של נכסים למכירה, בסקאלת מחירים רחבה. ישנן דירות ישנות בשיכונים הוותיקים, דירות שעברו או עתידות לעבור תמ"א ונמצאות בשכונות שעברו שדרוג משמעותי, וכן כמובן פרויקטים חדשים מהקבלן, שהתחילו לנקד את העיר כמו פטריות אחרי הגשם ו"להשתלט" על קו האופק של העיר.

 

המחירים בעיר עלו משמעותית בשנים האחרונות (לעתים למעלה מ-40%), כאשר דירת שני חדרים תגיע לסביבות ה1.5 מיליון שקלים, שלושה חדרים מקבלן יכולה לנוע בטווח שבין 2.0-2.7 מיליון שקלים, ודירת חמישה חדרים יכולה להגיע, במקרים מסוימים, אפילו עד 4 ו-5 מיליון. 

 

פרויקט להשקעה שכדאי לשים עליו את העין הוא מתחם ח-500, תכנית מתאר העוסקת בדרום חולון ומתפרשת על פני למעלה מ-4,000 דונם. לפי התכנית, במקום עתידים להקים פארק גדול לצד למעלה מעשרת אלפים יחידות דיור. 

 

כמו כן, הרבה משקיעים בוחרים להשקיע דווקא במסחר בחולון, כמו רכישה של משרד או חלל מסחרי בלב העיר או באזור התעשייה. היום אזור התעשייה בחולון (ובו מתחם עזריאלי) הוא מבוקש ונהנה מצמיחה רחבה, גם של חברות הייטק. משרדים באזור זה יכולים להניב תשואה לא רעה בכלל. 

שכונות מבוקשות להשקעה בנדלן בחולון

כדאי להכיר היטב את השכונות השונות בחולון לפני שמחליטים על השקעה בעיר. איגדנו כמה מהשכונות המסקרנות ביותר בחולון, ששווה לכם לבדוק כשאתם שוקלים לרכוש נדלן בעיר:

קריית פנחס אילון

שכונת קריית פנחס אילון, בדגש על רחוב נעמי שמר היוקרתי, היא שכונה ששווה לשים עליה את העין. השכונה הזו יושבת לצד אתרים מרכזיים – כמו הקניון והמדיטק – וכן נחשבת לשכונה חדשה ומסקרנת בעיר. היא נמצאת בפיתוח תמידי וניתן למצוא בה בעיקר מגדלים חדשים. באזור יש פארק מטופח, רחוב מסחר, מקומות חנייה רבים ומוסדות חינוך. כמו כן, באזור נסללות מסילות של הרכבת הקלה. המחירים בשכונה יכולים להגיע עד 3 מיליון שקלים. 

המגדלים

שכונת המגדלים היא שכונה חדשה ויוקרתית, בה תמצאו את המגדלים הגבוהים ביותר בעיר, כולל פנטהאוזים ומגדלי יוקרה. השכונה הזו היא היקרה ביותר מבחינת מחיר, אך היא נחשבת איכותית מאוד ונהנית מפארק גדול. שימו לב כי הדירות בשכונה גדולות יחסית – מתחילות מ-4 חדרים. השכונה יושבת לצד מסעדות ומרכזי מסחר, וכן הרכבת הקלה יושבת בסמוך. המחירים מתחילים ב2.5 מיליון שקלים. 

שכונת בן גוריון

שכונה ותיקה מאוד שבשנים האחרונות עוברת מתיחת פנים משמעותית שהפכה אותה במהרה לאחת השכונות המבוקשות בעיר. היא קרובה לשכונות חדשות בעיר, יושבת על צירי תנועה מרכזיים וקרובה למרכזי תעסוקה. בשכונה יש מרכזי פנאי ותרבות ומרכזים מסחריים. באופן דומה, גם שכונת תל גיבורים, שנחשבה בעבר לשכונת מצוקה, הפכה לאחת השכונות המבוקשות בעיר. שכונות ישנות נוספות שעוברות התפתחות מרשימה ושווה לשים עליהן את העין הן שכונות כמו קריית שרת ואגרובנק. 

שכונת רסקו

שכונת רסקו היא שכונה שקטה, הנחשבת מרווחת ונוחה. בשכונה אפשר למצוא בתים פרטיים צמודי-קרקע עם גינות רחבות לצד בניינים נמוכים עם מספר מועט של דירות. כיוון ומדובר על רחובות שקטים ונעימים, עם אוכלוסייה ותיקה, הם מספקים תחושה של "כפר" גם בתוך העיר הגדולה, ועדיין נמצאים בקרבה למקומות מרכזיים בעיר. השכונה נמצאת לצד מוסדות חינוך איכותיים וכן גם לצד קו הרכבת הקלה. הדירות בשכונה מתחילות מ-2 מיליון שקלים.  

שכונת נאות רחל

שכונה מעורבת של דתיים וחילוניים, שנחשבת לשכונה קהילתית ונוחה, היושבת לצד נתיבי איילון. זוהי שכונה מבוקשת המתאפיינת בבניינים נמוכים. למרות שהיא שכונה ותיקה, יש לה 'קסם' שמושך אליה לא מעט, בעיקר בשל הדירות המרווחות. 

כללי ההשקעות שלנו
הגדירו את מטרות ההשקעה שלכם
חשוב לזהות את המטרה לפני שאתם מתחילים בחיפוש נכס. האם אתם מחפשים נכס למגורים עבורכם, נכס להשכרה, נכס לטווח קצר שתרצו למכור מיד ("פליפ") או נכס לטווח ארוך שתרצו למכור כעבור מספר שנים? האם אתם מוכנים להסתכן או מעוניינים בהשקעה סולידית? התשובות לשאלות האלו יעזרו לכם לצמצם את אפשרויות ההשקעה

הכירו את הגבולות שלכם

הכירו והבינו את הגבולות שלכם הן מבחינת ההון העצמי שברשותכם והן מבחינת החזר המשכנתא האפשרי לכם, אבל יותר מכל מבחינה רגשית. אם אתם לא אנשים שאוהבים לקפוץ ראש להרפתקאות, וותרו על השקעה בקרקע לא מופשרת או ביעד נידח בחו"ל, ופנו להשקעה סולידית יותר בארץ.

הכירו את השוק

לא משנה אם אתם מעוניינים בנכס בליסבון או בראשון לציון, עליכם להכיר היטב את השוק, השכונות, התשואות, המחירים, אחוזי האבטלה, האוכלוסייה והטרנדים העכשוויים והעתידיים. המטרה שלכם היא לזהות אזורים בצמיחה וליצור הזדמנויות השקעה משתלמות לטווח הרחוק. תמיד ניתן להיעזר במתווכים ובאנשי מקצוע.

אל תתפזרו

קל מאוד ללכת לאיבוד כשמדובר על תחום נרחב כמו השקעות נדל"ן שיש לו אינספור אופציות – בארץ, בחו"ל, מסחרי, למגורים ועוד. חשוב להיות עם הרגליים על הקרקע ולא להתפזר בין האופציות השונות. אחרי שעשיתם שיעורי בית והתקבעתם על לוקיישן מסוים, נסו לא להתפתות להצעות שלא יפסיקו להגיע מכל כיוון.
דילוג לתוכן