חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השקעות נדל"ן בפלורידה

כל מה שצריך לדעת!

ישראלים רבים מחפשים לבצע השקעות נדלן בפלורידה. פלורידה היא מדינה בארה"ב שמלאה בתיירות, הזדמנויות השקעה נהדרות וכן גם ישראלים רבים שגרים באזור (בעיקר במיאמי), מה שיכול להוות יתרון ולהקל על ההשקעה. 

אם אתם חושבים להשקיע בנדלן בפלורידה, המדריך הבא יתן לכם כמה פרטים התחלתיים חשובים על השקעות נדלן בפלורידה – ערים להשקעה, תשואה ומיסוי, וכל היתרונות של השקעת נדל"ן בפלורידה.

למה כדאי לבצע השקעות נדלן בפלורידה?

שוק הנדלן של פלורידה הוא שוק תוסס ומבוקש, עם עליית מחירים קבועה ויציבה. בדומה לישראל, ישנו יותר ביקוש לקניית נכסים מאשר היצע של נכסים, כך שמחירי הנכסים הולכים ועולים. בהנחה שמגמה זו תמשך, רכישת נכס בפלורידה תוביל לפוטנציאל רווח משתלם במיוחד.  מעבר לעליית הערך, גם התשואה על השכירות בפלורידה היא יציבה וגבוהה. 

כמו כן, הכלכלה של פלורידה היא כלכלה חזקה ויציבה עם תוצר גולמי גבוה. כשמוסיפים לזה את החברות המובילות שמחליטות לעבור ולבסס את מושבן בפלורידה, מקבלים מדינה עם הגירה חיובית שיוצרת ביקוש גבוה להשכרת נכסים. 

נוסף למחירים, לתשואות ולמיסוי הנוח (עוד על זה בהמשך), פלורידה מציעה מגוון של נכסים במדינה שיושבת על האוקיינוס, מתויירת מאוד ועם מזג אוויר נוח, ומי לא ירצה להחזיק בנכס בעיר שמשית ושוקקת כמו מיאמי? אם תרצו להשכיר את הנכס בהשכרה קצרת טווח לתיירים, סביר להניח שגם בפן הזה לא תהיה לכם בעיה – פלורידה נהנית משיאי תיירות, ואם תבחרו בנכס חכם בלוקיישן חם, תוכלו להנות מהכנסה קבועה מתיירות בלבד. 

לבסוף, סיבה נוספת לבחירה בהשקעה בפלורידה היא ההגירה מצד הגמלאים. פלורידה ידועה כמדינה שסוחפת אליה גמלאים שמעוניינים בבית נחמד עם אקלים נוח ליד הים, מה שמעלה את הביקוש להשכרת נכסים במדינה. 

השאר את הפרטים שלך וקבל מידע מפורט על הנכסים של משווקי הנדל"ן באתרנו

לא רק מיאמי - איפה עוד כדאי להשקיע בפלורידה?

כמו בכל מקום, הבחירה בלוקיישן היא מהותית כשחושבים על השקעת נדלן בפלורידה. אתם רוצים לבחור בנכס באזור מבוקש, כזה שנמצא ליד הים כמו מיאמי או לחילופין במקום המושך משפחות ויושב לצד מרכזי תעסוקה, כמו אורלנדו. הבחירה בלוקיישן תלויה גם באסטרטגיית ההשקעה שלכם. 

יש כמה ערים ששווה לשקול כשחושבים על נדלן בפלורידה:

  • מיאמי – כשמדברים על השקעות נדלן בפלורידה אי אפשר שלא להזכיר השקעות נדלן במיאמי. הנדלן במיאמי מציע השקעות חכמות מאוד למשקיעים, כאשר התשואה במיאמי גבוהה בזכות הביקוש הגבוה (כ-70% מתושבי מיאמי שוכרים את הדירה שלהם). כמו כן, במיאמי תוכלו להשכיר או לתושבי קבע או לתיירים שצובאים על העיר. 
  • אורלנדו – העיר אורלנדו מציעה איכות חיים גבוהה ואפשרויות תעסוקה רבות. לכן, אנשים רבים בוחרים לעבור לאזור אורלנדו, מה שמעלה את הביקוש לשכירות באזור. כיוון והביקוש לדירות באורלנדו גבוה מאוד, גם מחירי הנכסים נחשבים גבוהים באופן יחסי, אך מציעים תשואה גבוהה בהתאם. 
  • טמפה – העיר היפיפייה טמפה היא עוד עיר שכדאי לשקול. טמפה היא אחת הערים הטובות להשקעה בארצות הברית, עם כלכלה צומחת וכן נכסים במחירים נוחים. טמפה צופה צמיחת אוכלוסייה, ולכן סביר כי מחירי הנדל"ן רק ילכו ויעלו – וזה זמן מצוין להשקיע בעיר.
  • ג'קסונוויל –  העיר ג'קסונוויל היא עוד עיר נהדרת להשקעה. אנשים רבים מגיעים לג'קסונוויל בחיפוש אחר אורח חיים איכותי וחיי פרברים נוחים וזולים, ולכן יש ביקוש גבוה לבתי קרקע. משום מה הרבה משקיעים מתעלמים מהעיר הזו, על אף שמומחים צופים לה עלייה חיובית בעתיד הנראה לעין. 

מיסים על נדלן בפלורידה

בניגוד להרבה מדינות אחרות בארצות הברית, פלורידה מציעה תנאי מיסוי נוחים למשקיעים. למעשה, בפלורידה לא צריך לשלם מס רכישה על נדל"ן, מה שיכול להפוך את ההשקעה למשתלמת יותר. המס העיקרי שתצטרכו לשלם הוא המס הפדרלי, מס שמשלמים עבור רכישת נכס בכל מקום בארה"ב. 

תשואה על השקעות נדלן בפלורידה

התשואות על השקעות נדלן בפלורידה משתנות לפי הלוקיישן בו בחרתם להשקיע (יש הבדל בתשואה בין אורלנדו, מיאמי וטמפה, למשל), וכן כמובן סוג הנכס (דירה קטנה, בית צמוד קרקע). באופן כללי, ניתן לומר כי התשואה השנתית יכולה לנוע בין 9-12%. 

 

אם אתם מחפשים לרכוש נכס מניב בארצות הברית במדינה נוחה, מבוקשת ויציבה, פלורידה היא בהחלט אופציה ראויה שכדאי לכם לשקול.

כללי ההשקעות שלנו
הגדירו את מטרות ההשקעה שלכם
חשוב לזהות את המטרה לפני שאתם מתחילים בחיפוש נכס. האם אתם מחפשים נכס למגורים עבורכם, נכס להשכרה, נכס לטווח קצר שתרצו למכור מיד ("פליפ") או נכס לטווח ארוך שתרצו למכור כעבור מספר שנים? האם אתם מוכנים להסתכן או מעוניינים בהשקעה סולידית? התשובות לשאלות האלו יעזרו לכם לצמצם את אפשרויות ההשקעה

הכירו את הגבולות שלכם

הכירו והבינו את הגבולות שלכם הן מבחינת ההון העצמי שברשותכם והן מבחינת החזר המשכנתא האפשרי לכם, אבל יותר מכל מבחינה רגשית. אם אתם לא אנשים שאוהבים לקפוץ ראש להרפתקאות, וותרו על השקעה בקרקע לא מופשרת או ביעד נידח בחו"ל, ופנו להשקעה סולידית יותר בארץ.

הכירו את השוק

לא משנה אם אתם מעוניינים בנכס בליסבון או בראשון לציון, עליכם להכיר היטב את השוק, השכונות, התשואות, המחירים, אחוזי האבטלה, האוכלוסייה והטרנדים העכשוויים והעתידיים. המטרה שלכם היא לזהות אזורים בצמיחה וליצור הזדמנויות השקעה משתלמות לטווח הרחוק. תמיד ניתן להיעזר במתווכים ובאנשי מקצוע.

אל תתפזרו

קל מאוד ללכת לאיבוד כשמדובר על תחום נרחב כמו השקעות נדל"ן שיש לו אינספור אופציות – בארץ, בחו"ל, מסחרי, למגורים ועוד. חשוב להיות עם הרגליים על הקרקע ולא להתפזר בין האופציות השונות. אחרי שעשיתם שיעורי בית והתקבעתם על לוקיישן מסוים, נסו לא להתפתות להצעות שלא יפסיקו להגיע מכל כיוון.
דילוג לתוכן