חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השקעות נדל"ן באיה נאפה

כל מה שצריך לדעת!

האי קפריסין הוא תמיד יעד נדלני מבוקש על ידי משקיעים זרים, אבל יש אזור אחד שעומד בהתפתחות וצמיחה מדהימות – איה נאפה. ממוקמת באחת מרצועות החוף היפות ביותר בקפריסין, איה נאפה היא מהמקומות המיוחדים ביותר באי. לצד חופים יפהפיים, אתרי טבע, מים צלולים, חיי לילה משגעים ונמל יוקרתי, נדלן באיה נאפה הופך לאחד מיעדי הנדלן המבוקשים ברחבי קפריסין

 

זהו זמן מצוין לשקול השקעה באזור הנופש הזה ולצפות בנכס שלכם הולך וצומח בערכו. המדריך הבא יבהיר כל מה שצריך לדעת על דירות למכירה באיה נאפה ונדלן באיה נאפה – מה היתרונות, מהי התשואה, מהם המיסים והאם בכלל כדאי להשקיע בנדלן באיה נאפה? 

כל היתרונות של השקעה בנדלן באיה נאפה

עיירת הנופש איה נאפה ממוקמת בדרום מזרח קפריסין. בעברה הייתה עיירת דייגים קטנה, בהמשך הפכה לעיירת נופש שוקקת במיוחד עבור צעירים ונהנתה (או סבלה) מתדמית של בירת מועדונים, אבל בשנים האחרונות היא משנה את עורה פעם נוספת והופכת לעיירת נופש בעיקר עבור משפחות וילדים.

 

משקיעים חכמים עם עין על שוק הנכסים בקפריסין מודעים היטב לכך שאיה נאפה נהנית משגשוג מתמשך כבר כמה שנים. חלק ניכר מההצלחה הזו ניתן לייחס לסכומים האדירים שהושקעו מחדש בפרויקטים חדשניים במהלך השנים האחרונות. פרויקטים כאלה כוללים שדרוג של חוף הים ובניית המרינה היוקרתית, בעוד ראש העיר חשף כי הוא מתמקד במשיכת השקעות זרות נוספות לאזור. 

 

כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של העיר, איה נאפה היא מקום עגינה ליאכטות יוקרתיות, נהנית מזרם חדש של מסעדות איכותיות, בתי קפה ומלונות בסגנון בוטיק, כולם מיועדים למשפחות ולתיירים בעלי ממון. אלו מעידים על שינוי הפרופיל של העיר והסביבה, והפכו אותה ליעד מרכזי עבור משקיעים נבונים שמסתכלים על העתיד. 

 

לאיה נאפה יש משיכה אוניברסלית – כולם אוהבים לבקר בה. שמש, מים צלולים, ספורט ימי, טבע, חיי לילה, רומנטיקה, אטרקציות לילדים – זהו יעד נופש בלתי נגמר. מזג האוויר המצוין לאורך כל השנה הביא את הממשלה ליצור ולהשקיע במיזמים שמגבירים תיירות לא רק בעונת הקיץ. הממשלה משפרת תשתיות ומוסיפה טיסות, ואלו חדשות מצוינות לתעשיית התיירות, בעיקר אם אתם מעוניינים בנכס להשכרה לטווח קצר באיה נאפה.

 

לפי התחזיות, התיירות צפויה לגדול מ-2.4 מיליון מבקרים מדי שנה ועד 3.5 מיליון מבקרים בשנים הקרובות. הביקוש לנכס יעלה בהתאם, שכן עוד ועוד אנשים מגלים את היעד הנפלא הזה. כמו כן, ישנה נזילות גבוהה של השקעות וניתן להשיג הכנסה טובה משכירות כמעט בכל ימות השנה. אם אתם רוצים להשקיע בקפריסין או באיה נאפה, זה ממש הזמן!

השאר את הפרטים שלך וקבל מידע מפורט על הנכסים של משווקי הנדל"ן באתרנו

דירות למכירה באיה נאפה

באיה נאפה ניתן למצוא מגוון גדול של דירות. בעיר יש את כל השירותים הדרושים ושוק הנדל"ן למגורים באיה נאפה ידוע באיכות שלו, עם חללי פנים מתוכננים היטב וביסודיות וכן עיצוב מודרני. ניתן למצוא וילות יוקרתיות עם בריכה, דירות שני חדרים עם נוף פנורמי לים, וילות חדשניות ומודרניות, דירות ובתים על המרינה ועוד. מחירי הדירות יכולים להתחיל ב-350 אלף יורו לוילת שלושה חדרים עם בריכה, ולהגיע גם לכמה מיליונים עבור וילות חדשות וגדולות במיוחד על הים. ישנם מגוון פרויקטים חדשים על הים ובמרינה.

 

המרינה מבוקשת הן עבור נכסים למגורים והן עבור נכסים מסחריים, לרבות אירוח וחנויות בוטיק. נכסים הן בעיר איה נאפה והן באזורים שמסביב כבר חווים עלייה חסרת תקדים בערכם, ומומחי נדל"ן צופים שזה רק מסמן את תחילתה של עלייה מתמשכת בערכי הנכסים באזור.

 

גם הביקוש להשכרה למגורים לטווח ארוך באזור עולה על ההיצע, מה שמעיד על עליה נוספת במחירים, לצד העובדה כי מדי קיץ כל בעלי הוילות והדירות להשכרה לטווח קצר נמצאים בתפוסה מלאה. 


תשואה ומיסים על נדלן באיה נאפה

נדלן באיה נאפה צופה תשואה נהדרת והשקעה מצוינת להשכרה לטווח ארוך או בית נופש להשכרה לטווח קצר. באיה נאפה מעריכים תשואה ברוטו משוערת של כ-8% לחודש בהשכרה בחודשי העונה, שהם מאי-אוקטובר. תשואות משתלמות על השקעות צפויות גם בענפי הקמעונאות והאירוח בשל הגידול של הביקוש על ההיצע. 

 

מבחינת מיסים, קפריסין מציעה מיסוי נוח למשקיע הזר, שמסתכם לכ-15% מערך הנכס וכולל מס העברה, עמלה משפטית, מס בולים ועוד, לצד מס הכנסה על השכרת הנכס וכן מס רווחי הון על מכירת הנכס (ממנו ניתן לקבל פטור בתנאים מסוימים).

כללי ההשקעות שלנו
הגדירו את מטרות ההשקעה שלכם
חשוב לזהות את המטרה לפני שאתם מתחילים בחיפוש נכס. האם אתם מחפשים נכס למגורים עבורכם, נכס להשכרה, נכס לטווח קצר שתרצו למכור מיד ("פליפ") או נכס לטווח ארוך שתרצו למכור כעבור מספר שנים? האם אתם מוכנים להסתכן או מעוניינים בהשקעה סולידית? התשובות לשאלות האלו יעזרו לכם לצמצם את אפשרויות ההשקעה

הכירו את הגבולות שלכם

הכירו והבינו את הגבולות שלכם הן מבחינת ההון העצמי שברשותכם והן מבחינת החזר המשכנתא האפשרי לכם, אבל יותר מכל מבחינה רגשית. אם אתם לא אנשים שאוהבים לקפוץ ראש להרפתקאות, וותרו על השקעה בקרקע לא מופשרת או ביעד נידח בחו"ל, ופנו להשקעה סולידית יותר בארץ.

הכירו את השוק

לא משנה אם אתם מעוניינים בנכס בליסבון או בראשון לציון, עליכם להכיר היטב את השוק, השכונות, התשואות, המחירים, אחוזי האבטלה, האוכלוסייה והטרנדים העכשוויים והעתידיים. המטרה שלכם היא לזהות אזורים בצמיחה וליצור הזדמנויות השקעה משתלמות לטווח הרחוק. תמיד ניתן להיעזר במתווכים ובאנשי מקצוע.

אל תתפזרו

קל מאוד ללכת לאיבוד כשמדובר על תחום נרחב כמו השקעות נדל"ן שיש לו אינספור אופציות – בארץ, בחו"ל, מסחרי, למגורים ועוד. חשוב להיות עם הרגליים על הקרקע ולא להתפזר בין האופציות השונות. אחרי שעשיתם שיעורי בית והתקבעתם על לוקיישן מסוים, נסו לא להתפתות להצעות שלא יפסיקו להגיע מכל כיוון.
דילוג לתוכן