חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השקעות נדל"ן בלימסול

כל מה שצריך לדעת!

ממוקמת בחוף הדרומי של קפריסין, לימסול ידועה כעיר יפיפייה ומוקפת חופים עם מערכת תחבורה ציבורית מפותחת, מוסדות לימודים מצוינים ותרבות עשירה. לימסול היא העיר השנייה בגודלה בקפריסין עם אוכלוסייה של כ-250 אלף איש, אך כיוון והצפיפות בעיר כל כך נמוכה, לעולם לא תרגישו שהיא עמוסה במיוחד. זוהי עיר רגועה ונהדרת, כזו שיכולה להיות מושלמת עבור מי שמחפש יעד להשקעות נדלן בחול

 

אם אתם מחפשים נלדן בלימוסיל, המדריך הבא יבהיר לכם כל מה שצריך לדעת על דירות למכירה בלימסול קפריסין – יתרונות, מיסוי, תשואה ואיפה הכי כדאי להשקיע בלימסול. 

כל היתרונות להשקעה בלימסול

לימסול היא אחת הערים הבולטות והאהובות בקפריסין. לימסול היא עיר איכותית שכל מטרתה לספק לתושבים שלה אורח חיים נוח ושלוו. זוהי העיר הבטוחה ביותר בקפריסין, עם אווירה טובה ואנרגיה רגועה. בשנים האחרונים לימסול ראתה גם קפיצה בכל מה שקשור לענף התיירות שלה, ומספר המבקרים גדל ביציבות מדי שנה. כך גם מספר המסעדות, חיי הלילה וכן המלונות בעיר.

 

המכירות של נכסים בלימסול צומחות מדי שנה (עם עיכוב מובן בתקופת הקורונה), כאשר הרבה משקיעים זרים מחליטים להשקיע דווקא בלימסול וקונים דירות ובתים בעיר. לפי כל התחזיות, המחירים בעיר ימשיכו לטפס וכך גם הביקוש, מה שהופך את לימסול לעיר משתלמת במיוחד להשקעות נדלן. 

 

בנוסף, המיסוי בקפריסין נוח מאוד גם למשקיעים זרים, מה שהופך את לימסול ליעד השקעה מניב ונוח לישראלים.

השאר את הפרטים שלך וקבל מידע מפורט על הנכסים של משווקי הנדל"ן באתרנו

מיסוי ותשואה על נדלן בלימסול

כשחושבים על השקעות נדלן בלימסול (או בכל מקום אחר), חשוב כמובן להסתכל על התשואה. אז דעו כי התשואה הממוצעת על שכירות בלימסול נעה בין 6-10% – למעשה, הנדל"ן בלימסול מעולם לא היה כל כך מניב! השקעה של כ-350-400 אלף יורו יכולה להניב תשואה מינימלית שנתית של 6%, עם ממוצע של 8%. 

 

מעבר לזה, המיסוי בקפריסין הוא ישיר, נוח ולא מוגזם. הוא מסתכם לכ-15% מערך הנכס, וכולל מיסים שונים כמו מס העברה, מס בולים ועמלה משפטית לצד מס על שכירות ורווחי הון. 

איפה להשקיע בנדלן בלימסול?

אם אתם מחפשים דירות למכירה בלימסול קפריסין, יש לדעת כי לימסול היא עיר גדולה יחסית; לכן, צריך להכיר את השכונות השונות שלה לפני שממהרים לבצע השקעה. כיוון וקפריסין קרובה אלינו, היינו ממליצים לכם לקפוץ לעיר ולבדוק בעצמכם. כך או כך, אלו השכונות שכדאי להסתכל עליהן: 

המרכז ההיסטורי של לימסול

המרכז ההיסטורי של לימסול יושב על החוף וכולל את הטיילת וכמה חופים. הוא נקרא גם העיר העתיקה. זהו הלב התיירותי של לימסול, והוא מורכב מרחובות צרים, בניינים ישנים וכן גם נהנה מבנייה חדשה. יש פה תמיד הרבה תיירים, חיים, בתי קפה ומסעדות. זהו אזור יקר יחסית להשקעה, אך סביר להניח שיהיה בתפוסה מלאה וכן אפשרי להשכרה לטווח קצר. העיר העתיקה נהנית מפיתוח נדלני, וניתן לרכוש דירות יוקרה חדשות, דירות משופצות בבניינים היסטוריים, מלונות בוטיק ודירות בקומפלקסים על הים.

שכונת Neapolis

אזור נוסף שכדאי להכיר הוא Neapolis. הוא קצת מרוחק מהעיר העתיקה, אבל הוא מפותח מאוד מבחינת תשתיות ובעל כבישים רחבים, ולכן קל להתנייד ממנו למרכז העיר. גם כאן תמצאו בתי קפה ומסעדות, בתי ספר ומשרדים, והוא מתאים מאוד לקפריסאים שגרים בעיר. כאן אפשר למצוא אפשרויות נדלן בלימסול לכל תקציב – דירות בבניינים, בתים צמודי קרקע וכן נדלן מסחרי. 

שכונת Agios Tychonas

זוהי שכונה תיירותית מאוד, ולכן כמעט ואין פה אנשים שגרים באזור. רכישת נדלן כאן פירושה קבלת הזדמנות הכנסה גדולה משכירות קצרת טווח, ולכן שווה לשקול דירות להשכרה קצרת טווח או אפילו מלון דירות.

שכונת Germasogeia

השכונה הזו היא שכונה מתוקה וחמה בלימסול. זוהי שכונה יותר פרברית ומיושבת המתאימה לדיירי קבע. בשכונה הזו תמצאו בניינים גבוהים אבל בעיקר רחובות קטנים עם בתים פרטיים, המיועדים בעיקר למעמד הביניים. בקרבת הים אפשר למצוא גם מבני יוקרה. 

שכונת Amathus

האזור הזה גם כן נמצא בפרברים של העיר ויש לו יוקרה מסוימת. הוא נחשב איכותי מאוד ומתאים בעיקר למשפחות. באזורים האלו החיים שקטים ונוחים וגרים כאן אנשים במצב כלכלי טוב. ניתן למצוא וילות וקוטג'ים על שטחים גדולים, קומפלקסים ומגדלי יוקרה.

כללי ההשקעות שלנו
הגדירו את מטרות ההשקעה שלכם
חשוב לזהות את המטרה לפני שאתם מתחילים בחיפוש נכס. האם אתם מחפשים נכס למגורים עבורכם, נכס להשכרה, נכס לטווח קצר שתרצו למכור מיד ("פליפ") או נכס לטווח ארוך שתרצו למכור כעבור מספר שנים? האם אתם מוכנים להסתכן או מעוניינים בהשקעה סולידית? התשובות לשאלות האלו יעזרו לכם לצמצם את אפשרויות ההשקעה

הכירו את הגבולות שלכם

הכירו והבינו את הגבולות שלכם הן מבחינת ההון העצמי שברשותכם והן מבחינת החזר המשכנתא האפשרי לכם, אבל יותר מכל מבחינה רגשית. אם אתם לא אנשים שאוהבים לקפוץ ראש להרפתקאות, וותרו על השקעה בקרקע לא מופשרת או ביעד נידח בחו"ל, ופנו להשקעה סולידית יותר בארץ.

הכירו את השוק

לא משנה אם אתם מעוניינים בנכס בליסבון או בראשון לציון, עליכם להכיר היטב את השוק, השכונות, התשואות, המחירים, אחוזי האבטלה, האוכלוסייה והטרנדים העכשוויים והעתידיים. המטרה שלכם היא לזהות אזורים בצמיחה וליצור הזדמנויות השקעה משתלמות לטווח הרחוק. תמיד ניתן להיעזר במתווכים ובאנשי מקצוע.

אל תתפזרו

קל מאוד ללכת לאיבוד כשמדובר על תחום נרחב כמו השקעות נדל"ן שיש לו אינספור אופציות – בארץ, בחו"ל, מסחרי, למגורים ועוד. חשוב להיות עם הרגליים על הקרקע ולא להתפזר בין האופציות השונות. אחרי שעשיתם שיעורי בית והתקבעתם על לוקיישן מסוים, נסו לא להתפתות להצעות שלא יפסיקו להגיע מכל כיוון.
דילוג לתוכן