חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השקעות נדל"ן בפאפוס

כל מה שצריך לדעת!

העיר פאפוס בקפריסין היא אחת מערי הנופש המובילות של האי, שגם זכתה לתואר בירת התרבות של אירופה.
פאפוס היא עיר חוף ונופש עם היסטוריה ארוכה, מרכזי תרבות ובידור וכמות תיירות צומחת, שמתאימה לכל עונות השנה בזכות האקלים הסאב-טרופי שלה. בנוסף, בפאפוס יש שדה תעופה בינלאומי, מה שהופך את ההגעה לעיר קלה במיוחד.

 

כל הסיבות האלו הופכות את פאפוס ליעד נדלני שוקק, ונדלן בפאפוס כולל וילות עוצרות נשימה על החוף, דירות המשקיפות אל הים וכן דירות מודרניות בלב העיר שפונות למשקיעי נדלן בכל העולם. אם אתם מחפשים נדלן בפאפוס, הכתבה הבאה תבהיר לכם כל מה שצריך לדעת – בתים למכירה בפאפוס, יתרונות להשקעות בפאפוס, מיסוי, תשואה ועוד. 

למה להשקיע בנדלן בפאפוס?

עם הכלכלה החזקה שלה, התיירות הצומחת והאווירה הנהדרת, פאפוס היא עיר מצוינת להשקעות נדלן. העיר העצמה היא עיר נקיה, בטוחה ואיכותית. בתים למכירה בפאפוס נמכרים במחירים נמוכים יחסית ומציעים נופים נהדרים לים ולהרים, חופים בתוליים וקסם בכל מקום. ניתן להשכיר נכסים בפאפוס לטווח קצר עבור כמות התיירים הגדולה שנכנסת לאורך כל השנה (ואף מדי פעם לקפוץ בעצמכם לוילה שלכם על המים), או לחילופין להשכיר לתושבים הקפריסאים שממלאים את העיר. 

השאר את הפרטים שלך וקבל מידע מפורט על הנכסים של משווקי הנדל"ן באתרנו

דירות למכירה בפאפוס

דירות למכירה בפאפוס מגיעות בכל מיני צורות, כך שכל אחד יכול למצוא את מבוקשו. פאפוס היא עיר קטנה וקומפקטית – ישנן דירות ממש בלב העיר או במרחק קצר שניתן לעשות בהליכה או ברכיבה קצרה על אופניים, וכך להגיע לכל מרכזי הבידור וחיי הלילה. ניתן אף למצוא דירות מרוהטות לחלוטין, כך שלא צריך לעשות דבר – רק לרכוש את הדירה ולהשכיר אותה. ישנן דירות בקומפלקסים, שלרוב מגיעות עם שירותי קהילה תומכים ואפשרות להשתלב עם הקהילה, במידה ותרצו בכך. 

 

לצד הדירות בעיר, ניתן למצוא וילות מפנקות וגדולות עם בריכה שיושבות על הים או בתים צמודי קרקע זולים יותר, עם בריכה או בלעדיה. ניתן גם למצוא קוטג'ים למכירה, שהם זולים יותר מווילה יוקרתית אך עדיין יכולים לשבת בלוקיישן על החוף או להיות מצוידים בבריכה נוצצת. בקיצור, האפשרויות לנכסי נדלן בפאפוס מכל הסוגים לגמרי עומדות לרשותכם – אתם רק צריכים לבחור.

 

והנה עוד קצת מספרים, למעוניינים בכך: מחיר המכירה הממוצע של נדל"ן בכל מועצת פאפוס עומד על 100 אלף יורו, וטווח מחירי הנדלן נע בממוצע בין 65,000-185,000 יורו נכון לשנת 2023. מרבית המכירות במועצה נרשמו בשנת 2019, עם שיא של 1,239 מכירות, שירדו מעט בתקופת הקורונה. מחיר הנכס היקר ביותר עמד על 17 מיליון יורו.

מיסוי ותשואה

פאפוס היא אחת מבירות התיירות של קפריסין ומבטיחה שוק שופע לכל מי שמבקש להשכיר נכס, בין אם כהשכרה לטווח ארוך או לטווח קצר. משקיעים המחפשים תשואות טובות צריכים ללכת בעיקר לדירות עם חדר שינה אחד או שניים, שכן התשואה הטובה ביותר היא עבור דירות כאלו – בין 4-8%. זאת לצד עליית ערך קבועה של הנכס, כך שתוכלו למכור אותו בהמשך ברווח נאה.

 

מבחינת מיסים, המיסים בקפריסין עבור המשקיע הזר נחשבים נוחים וידידותיים, ומסתכמים לכ-15% מערך הנכס. המיסים האלו כוללים עמלה משפטית, מס העברה, מס רכישה ומס בולים, וכן ישנו מס על רווחי הון ומס על שכירות.

נכסים בסביבות פאפוס - מה עוד שווה להכיר?

אזור מרכזי בו נוהגים לרכוש נדל"ן הוא קאטו פאפוס, פאפוס החדשה, החלק החדש של פאפוס. זהו מקום אידיאלי לרכישת נכס שכן הוא נמצא במרחק הליכה מכל האתרים התיירותיים, הנמל וחיי הלילה, לצד בתי הספר, המסעדות והטברנות. הבתים בקאטו פאפוס פופולריים מאוד להשכרות קצרות טווח שכן זהו האזור התיירותי ביותר בפאפוס, שנבנה סביב הנמל וטירת פאפוס. 

מלבד פאפוס עצמה, כדאי להכיר את הערים הקטנות במחוז פאפוס כולו. גם הן זוכות להשתבחות נדלנית. אלו כמה מהערים ששווה לשקול:

העיר Peyia

העיר הזו היא עיר קטנה שיושבת על החוף ונעשתה פופולרית במיוחד בשנת 2019, כששאקירה ופיקה קנו בית באזור. טווח מחירי הנכסים בעיירה נע בין 80,000-325,000 יורו. 

העיר Geroskipou

עיר נוספת באזור, העיירה הזו מציעה בעיקר וילות ובתים צמודי קרקע, קומפלקסים ומלונות דירות מהממים. מחירי הנכסים נעים בין 85,000-340,000 יורו בממוצע. 

העיר Polis

בפוליס תמצאו בתים צמודי קרקע עם בריכות או בלי, בקרבה לים. מחירי הנכסים נעים בין 50000-145000 יורו. 

כללי ההשקעות שלנו
הגדירו את מטרות ההשקעה שלכם
חשוב לזהות את המטרה לפני שאתם מתחילים בחיפוש נכס. האם אתם מחפשים נכס למגורים עבורכם, נכס להשכרה, נכס לטווח קצר שתרצו למכור מיד ("פליפ") או נכס לטווח ארוך שתרצו למכור כעבור מספר שנים? האם אתם מוכנים להסתכן או מעוניינים בהשקעה סולידית? התשובות לשאלות האלו יעזרו לכם לצמצם את אפשרויות ההשקעה

הכירו את הגבולות שלכם

הכירו והבינו את הגבולות שלכם הן מבחינת ההון העצמי שברשותכם והן מבחינת החזר המשכנתא האפשרי לכם, אבל יותר מכל מבחינה רגשית. אם אתם לא אנשים שאוהבים לקפוץ ראש להרפתקאות, וותרו על השקעה בקרקע לא מופשרת או ביעד נידח בחו"ל, ופנו להשקעה סולידית יותר בארץ.

הכירו את השוק

לא משנה אם אתם מעוניינים בנכס בליסבון או בראשון לציון, עליכם להכיר היטב את השוק, השכונות, התשואות, המחירים, אחוזי האבטלה, האוכלוסייה והטרנדים העכשוויים והעתידיים. המטרה שלכם היא לזהות אזורים בצמיחה וליצור הזדמנויות השקעה משתלמות לטווח הרחוק. תמיד ניתן להיעזר במתווכים ובאנשי מקצוע.

אל תתפזרו

קל מאוד ללכת לאיבוד כשמדובר על תחום נרחב כמו השקעות נדל"ן שיש לו אינספור אופציות – בארץ, בחו"ל, מסחרי, למגורים ועוד. חשוב להיות עם הרגליים על הקרקע ולא להתפזר בין האופציות השונות. אחרי שעשיתם שיעורי בית והתקבעתם על לוקיישן מסוים, נסו לא להתפתות להצעות שלא יפסיקו להגיע מכל כיוון.
דילוג לתוכן